Умови обміну та повернення товару, придбаного в DALI:

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживача» інтернет-магазин Dali надає гарантію на весь асортимент товарів в порядку, передбаченому Законом.

Гарантійні зобов’язання не поширюються у випадках:
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було здійснене несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації і компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
  • пошкодження, отримані в результаті використання товару не за призначенням, або з порушенням правил експлуатації;
  • порушення дотримання температурного режиму.

1. ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Повернення отриманого товару може бути здійснене протягом 14 календарних днів з дня його придбання в роздрібному магазині / отримання в службі доставки.
Для здійснення повернення в 14-денний період, слід дотримуватись таких умов:
  • збережений товарний вигляд, його споживчі властивості.
  • немає слідів використання, носіння, прання і т.д.
  • збережені всі аксесуари, комплектуючі та документація, що постачаються з товаром.
  • не порушене пакування, пломби і ярлики.
  • обов’язкова наявність документа, що підтверджує придбання (знаходиться в посилці з товаром)
  • збереження покупцем товару в морозильнику при температурі -18С.

1.1. Повернення товару, що замовлявся поштою:
  • обмін або повернення товару здійснюється за допомогою оформлення посилки в транспортній службі за даними відправника первинної посилки.
  • оформлення зворотного посилки БЕЗ ПІСЛЯПЛАТИ
  • покупець самостійно оплачує відправку товару, що повертається, вартість якої встановлює транспортна служба
Made on
Tilda